Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

γιατί

Kaθε βραδυ προσπαθω να κοιμηθω,
μα το μυαλο μου βασανιζουν χιλιες σκεψεις.
Το προσωπο σου ματαια προσπαθω να θυμηθω,
και ρωτω γιατι να εισαι εσυ την καρδια μου για να κλεψεις.
Ακομα κι αν με παρει ο υπνος καποια στιγμη,
ουτε στα ονειρα μου δεν σε βρισκω πια.
Γιατι ξεχασα πως μοιαζεις αγαπη μου εσυ,
αλλα σε θελω οσο δεν θες σε μια ζωη καμια.
Εσυ αραγε τι σκεφτεσαι πριν κοιμηθεις?
Γιατι αργεις τοσο να με αγαπησεις?
Γιατι αργεις τοσο να με ερωτευτεις?
Και τι δε θα δινα για να μου απαντησεις...
TB

3 σχόλια:

  1. dn exv dei pio vraio k pio ekfrastiko poihma!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mprabo tzoaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaaaa!ti 8a eleges gia ena symbolaio me gnwsto sygrothma toy sxoleioy?kana dyo tragoydakia...3ereis poios eimai....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. einai teleio .... arghsa na mpo sto blog alla twra pou mpika diabasa to diko sou.......kalo kalokeri se olous...LIDIAN

    ΑπάντησηΔιαγραφή